Då kör vi!

Pt online. ☺Då Ska vi se om detta funkar bättre än den senaste onlinegrejen  jag körde. Det slutade ju pladask och var inget kul alls.

Men En sak med det är bra, för eftersom jag är som jag är, och har vissa förväntningar, tankar mm, (och antagligen inte är ensam om det,)  jag vet hur man förväntar sig vissa saker och att något ska bli på ett visst sätt. Därför vet jag hur jag ska bete mig och vad jag ska göra annorlunda när jag utbildat mig till pt! För det ska jag. Det kostar ungefär lika mycket som lastbilskörkortet så jag får spara lite pengar först. Jag vet vad jag förväntar mig och vad jag vill. 

Men detta blir kul, detta jag gör här och nu. Givetvis så är det ju inte så jag förväntade mig det skulle vara, men ska göra det bästa av det och jag vill se vart det landar. Jag har inga mål som tävling och sånt, skulle aldrig ställa mig i rampljuset, då dör jag hellre. Men kroppsliga mål finns, prestationsmål och lite annat.  

Har kikat på kostschemat och det är ju ingen raketforskning, inget som gör mig förvånad eller så. Precis så som de förväntas vara om man är lite insatt i kost, träning o hälsa. Träningsschemat,  inte kollat supernoga ska synka det lite med mitt eget oxå och efter livet så att säga. Det kommer ju emellan ibland. Även om det är detta jag skulle vilja lägga all energi på så har jag ju oxå familjen o mina barn som jag vill få tid med o umgås med. Tiden går så fort så och jag kan inte bromsa den så Det gäller fasen att prioritera och planera. 

Det kommer Bli kul det här! Spännande oxå.

Puss & kram 

Anna ♡