Tandläkarbesöket har varit det jobbigaste denna veckan som varit.  Jag klarar inte av det. Men överlevde de gjorde jag. Det var den enklaste lagningen av en fyllning som trillat bort,  man kan tänka sig.  Så skönt och vilken lättnad. 

Bestämde mig faktiskt sedan ytterligare för en vanlig undersökning,  men fan va dyrt det är!  950:- Ja ja drabbar ingen fattig men ändå.  Hoppas innerligt att det går bra. Vill inte dit igen på flera flera år helst.
 
Igår var vi på BVC jag och Ellie.  2   1/2 års kontrollen och lite orolig var jag för att hon inte skulle vilja göra det tanten (Britt-Marie) bad om.  
Men första minuten var hon blyg,  sedan pysslade hon på,  berättade vad som fanns i väskan,  och språket är det ju inget fel på. Hon är störtskön den lilla bönan. Pratar väldigt bra.  Räknar och står i. Hon kan räkna till 10.  Och när tanten frågade om hon kunde rita något så gjorde hon en jättefin gubbe så det bara visslade om det.  Den fick tanten spara. Sen väl hemma så ritade hon gubbar på löpande band. 
 
 
Tycker det är så roligt att titta i böckerna som både Ellie och Amanda har, klart det blir lite jämföra, ganska oundvikligt men kul.  Ellie växer som hon ska, följer sin egen kurva precis som det ska vara.
 
Nu ska vi packa ihop oss för att åka till mormor och hälsa på .
 
Puss & kram
Anna <3