Snabbt in och snabbt ut.
Fyllde på förrådet med bärpulver idag. Och så missade jag de på yoghurten sen... Märkligt.
Hoppade faktiskt över spinningen igår. Jag tränade några extra övningar innan spinningen i måndags och mina bröstmuskler och axlar och armar är helt möra. Sån träningsvärk alltså. Jag drar och lyfter en hel del ved på dagarna så de är inte konstigt att det känns. Men kanske kommer ja dit ikväll som kompensation och så är det ju torsdag imorgon.
Frukosten idag bestod av tekaka, lchf med leverpastej och gurka. Turkisk yoghurt med rivet äpple och vaniljpulver samt kokoskaffe och ett ägg med kaviar.
Har bestämt att jag ska skärpa mig med lågkolhydratkost och lchf nu. Men de blir i små steg. Jag tillhör dom som får ta saker lite. Steg för steg. Det går lättare då och man märker inte av De, inte så Mycket iallafall. Kroppen och knoppen måste hinna att vänja sig vid det. De ska ju vara en längre tid är ju meningen. Banta pysslar vi inte med längre. De är Bara för Mesar. Sånt sysslar man ju med när man är fjortis.

Nu har jag grejat så mycket hela kvällen så nu ska ja duscha och ta kväll.

Puss & kram

 
Mat lådor gjorda och pannbiffar.