Jag måste berätta att min värk i nacke och arm är så gott som helt borta. Det är så fruktansvärt skönt. Har börjat träna så smått igen, armar och axlar som jag inte gjort på väldigt länge,   och jösses vad jag märker att man tappar styrka och muskler när man har kortare uppehåll. Men det är bara att kämpa på och fortsätta där man slutade. 
Men det är skönt. Jag Kan träna mer, sover bättre och det är så guld värt. Om det beror på att det gått så pass lång tid, måste minst vara 4 månader, eller om det beror på andra orsaker som jag äntligen tagit itu med , det vet jag inte. Men känslan av mindre stress, mindre inre stress,  bra beslut och en fantastiskt kropp, det måste vara det som hjälpt mig bli frisk även denna gång. 
Sen vet jag att jag måste vara försiktig när det gäller rygg och nacke för dom är inte så starka som dom borde.  Det måste jag se till att träna upp.
 
Ja det känns fantastiskt iallafall. 
Jag är glad. 
Jag är stolt över  att jag äntligen tog steget. 
Det är jag så värd. Att få må bra.
Återkommer, men just nu kan jag inte skriva så mycket som jag vill. 
Hinner inte.
 
Puss & kram 
Anna ♡