Just nu går tiden oerhört sakta tycker jag. Räknar liksom ner nu... dag för dag, tror jag har 11 pass kvar att jobba utspritt på typ 3 veckor.  Känner mig väldigt redo för nya utmaningar. Det ska bli kul och med huvudet högt som jag lämnar Rasta. Men de skriver jag mer om när det är gjort.
 
Nu är det måndag, ny vecka och nya tag. Framförallt börjar den så där bra som alltid (för att oftast till helgen gå över i ... inte så bra vanor) men jag ska verkligen försöka att bryta trenden nu. Måste det. Vill det. Behöver det. 
Har ju tänkt massor på de nya som kommer och har massa tankar och funderingar såklart.
De ska bli jättekul att fixa med mat lådor,  nu är de ju till oss båda. 
Har alla förutsättningar till att de ska bli bra och nyttig mat. 
Såg en så bra artikel i reklamen häromdagen. Fastnade för den.
 
Vill så gärna se resultat, och visst de gör jag, men inte så mycket som de skulle kunna va om jag kunde skärpa mig med mat. Eller med sött.
jag hatar verkligen detta gift. 
Min hjärna fungerar tyvärr precis likadant som alla andra hjärnor, den blir helt galen och lever sitt eget liv när den får socker.
kidnappar mig totalt.
De enda som  hjälper är att förstå sina tankar,  känslor,  och styra dessa . Att man själv vinner över hjärnan. 
Det är inte alltid lätt, men det går.
Har gjort de förr och ska lyckas igen. 
Satte på notiser igen på fb i några olika grupper ja är med i, blandannat "lchf tips och pepp" och träning och lchf eller vad den heter. Behöver motivation.
 
Tränar ändå en del och kunde jag bara hålla mig från de där skiten (socker, för de är de som är boven i dramat) så skulle resultaten bli så mycket annorlunda. Det vet jag.  
Så att jag börjar väl idag,  sen ska jag försöka hålla detta nu.. lättare sagt än gjort men jag ska försöka och jag ska lyckas. 
Kanske skulle man ge lchf eller så mycket lågkolhydratkost som möjligt en riktig chans?
Jag behöver  styra och kontrollera sötsuget inte tvärtom.
 
Puss & kram 
Anna ♡