Ikväll bli det styrke spinningpass på gymmet. Åh va jag ser fram emot de Varje gång.  De är så himla kul att så smått ha kommit igång igen.  Hoppas ju på mycket mer. 
För några dagar sen så frågade en man mig på gymmet om jag varit på discospinningen.  Vi pratade en stund och han undrade mest hur de var. Jag sa som jag tycker,och att de är snäppet jobbigare pga mer styrka. Men Skit kul!
Han sa att han förstod det  eftersom jag alltid tar så Tunga vikter.   Tack du sa jag. Förklarade oxå att jag måste verkligen utmana mig för annars blir de ju inte kul. Sen är de ju himla retligt när man inte orkar alla reps men va fasen bättre de än att inte ha något motstånd alls. Tycker jag.  
Försöker ha i minnet att alla har vi varit barn i börja. 
 
Läste på fb om att föräldrar fuskvabbar mer.
skandal och inte okej tycker jag.
Tycker de är synd för de drabbar alltid de som inte fuskar.  Men de är så typiskt att de alltid finns folk som lyckas hitta sätt att gå runt systemen  och fuska.  Men jag tycker oxå att de är riktigt och rätt att dom blir påkomna  och åker dit på det.  De straffar sig alltid till slut. 
 
Men nu är de snart dags för gymmet.  Fantastiskt skönt ska det bli. 
Idag möttes jag förresten av en vacker lastbil som stod parkerad utanför..  Åh som jag drömde mig bort några minuter..   Tänk om de var min.. 😇😍😔👑💭🚚 

Det var allt för ikväll
Puss och kram 
Anna ❤