Jag kan göra flera saker samtidigt om jag måste och vill.  Faktiskt.  Men jag Kan erkänna att de inte är min starka sida. 😜 
Nu bloggar,  lagar mat,  gör mat i ugnen,  diskar,  och grejat jag samtidigt.  De är grejer det Snart blir de att  städa efter lillgrisen som ska få gröt och sedan  sova.   Förkyld och med rinnande näsa,  lite hes och små vissen så får man lägga sig i tid så man orkar  upp till dagis imorgon. 

I helgen har jag satt upp adventsljusstakar och pysslat lite med det.  Så nu släpper den stressen de känns bra.  Varit hos mamma och träffat familjen   känns oxå bra.  

Sen finns de saker som inte känns bra och de är jobbigt.  Men jag funderar vidare.  Lösningen kommer,  men nästan varje gång ja funderar så Kommer ja på Nåt nytt. 
Egentligen är Det inte värt att ens lägga ner tanke och energi på men de är oundvikligt. 
Jag vet att det kommer lösa sig.  Men under tiden är de lite små jobbigt. 

Igår gjorde jag något som jag sällan eller aldrig gör,  rensade bort massor med sk "vänner"  på Facebook.  Har inte längre lust att ha flera stycken som jag knappt känner där,  varför ska dom läsa om mitt liv se vad jag gör för ja vill definitivt inte läsa om dom.  De intresserar mig inte längre. Gjorde samma på instagram.  Känns bra.  
Ändrat i inställningen oxå så De inte längre är offentligt allt.  

Om ja nu skrivit tokigt så är de för att jag skriver i mobilen. 


Dom här 2 💕 får Mitt hjärta att slå lite extra. Dom bästa i mitt liv. 
Mina dina barn som jag är så stolt över. 

Puss & kram
Anna ❤