Finns det? 
Nä jag tror inte det. Men ibland önskar jag mig det.
När hjärnspökena väl kommer och oron då är de såååå svårt att mota bort den. De krävs enorm energi  för att hitta positivitet igen..så Ibland får det bara får vara. Bara gå över.
 
Men..Jag blir så glad av att ha  mina fina barn i mitt liv. Ellie, hon är så himla härlig. Hon är så go. Så rolig och fruktansvärt charmig.  
Snäll och lugn. Men har ett hett temperament. 
Amanda är fantastisk hon med, självständig, redig, otroligt slarvig, skön stil. Men på ett helt annat sätt. Det är 2 helt olika barn oxå. För det första är den ena liten och den andra stor. Helt olika människor,  med otroliga personligheter.
Men dom är mina.
Ibland är de så svårt, jobbigt rent ut sagt. 
Ibland blir de bara för mycket,  allt bara rinner över och då är de så skönt att jag vet att jag har dom i mitt liv.
Dom betyder allt. Allt. Allt. För alltid.
Även när de är som jobbigast är dom ändå de bästa jag har. 
 
God natt
puss & kram 
Anna ♡