Jag blir så trött. Arg och förbannad.
Ska se om jag kan få Marcus att kolla på Ellies dagis vagn. De som är så trist är att den antagligen är trasig i funktionen nu. 
Hur tröga är dom på dagis egentligen? 
Har sagt att bromsen kärvar och är trög om man inte kan använda den ordentligt och att dom inte behöver ANVÄNDA den då. Men jodå använda den och göra sönder den verkar ju de blivit av det.
 
Fan fan fan. 
 
De är inte första gången dom krånglar med den och inte fattar hur den funkar. Allvarligt talat så skulle ja vilja skälla ordentligt på dom, för de känns som ingen vågar säga något heller. 
 
Vi va ju i Ullared i lördags. Märkte inget av att dom slog nytt rekord igen. 37 miljoner.  Typ.
men att ja kan erkänna att lördagar såhär års inte är smart.men vi hade varken kö in eller ut eller trångt där innan så vi klarade oss.
 
Ikväll blir det pass igen.  Har kommit in i en riktigt passperiod. För de händer inte ofta. 
Fast ja vetvarför.... för då får ja verkligen komma till gymmet. ☺ så idag är det styrke pass.  Imorgon styrkespinning och torsdag discospinning och förhoppningsvis  kommer ja dit någon mer gång oxå.
 
Har börjat fundera på att ta fram ljusstakarna i fönstren snart och även börja göra julkorten.
 
Trevlig kväll
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
 
#1 - - Anonym:

Jag tycker du går på och nedvärderar dagispersonalen (de som tar hand om ditt barn) lite väl mycket när du kallar dem för tröga. Förstår att du blir irriterad men det är ju inte deras fel att din vagns bromsar inte funkar som de ska, det är ju ditt.

Svar:
Anna ♡

#2 - - Anonym:

Ja de får man tycka om man vill. Och ja kanske överreagerar jag i stundens hetta men när jag flera gånger sagt att dom inte ska använda den för att den inte fungerar eftersom dom inte kan. Då kanske man kan låta bli tycker jag. Ja dom tar hand om mitt barn, mycket bra oxå för den delen. Men när de gäller vissa saker så tycker jag att dom kan säga till. Och lydde när jag säger att om dom inte vet hur den funkar trots att ja visat, då kan dom låta bli. Nedvärderar.. Hm nä de tycker inte jag. Snarare irritation.