Igår var vi, jag,  Ellie, Amanda och Nellie på Liseberg. 
De stora barnen gick själva mestadels av tiden,  förutom att vi träffades lite då och då. Det sällan några problem med Amanda, hon är och har alltid varit väldigt duktig.
lillen följer storasysters fotspår vilket är skönt. 
Jag behöver inte bli förvånad egentligen.
Mina fina barn .
 
Jag och Ellie bara softade hela dagen, hur härligt som helst,  inga måsten eller krav alls. Bara äta glass och gå, gå gå och dricka kaffe.
När vi skulle hem så fick höra och en skymt av alla fans till one directions,  de va ju häftigt det med. Sen så var de ju givetvis gatuarbeten så vi inte kunde köra denväg JAG känner till hem. Vilket givetvis resulterade i en gir in på spårvagnsom rådet,  men med back på bilen och snabbt överläggande med gapskrattade barn i bilen så s ängdevi oss ur situationen och vidare till en parkering där stackars jag fick andas lite.. Suck.   Men efter mycket om och men så kom vi till slut ur Göteborg.  (Ja jag tänker bara på att tänk om jag suttit i en lastbil.... My God! )
men allt går med lite djupandning o positivt tänkande.
 
En mycket bra dag helt enkelt. 
Idag blir de en tur til.våren lilla marknad i stan, sen ska jag hem och planera kalaset på fredag och lördag. 
1 års kalas. ❤ ska beställa presenter oxå sen och ett nytt mobilfodral. Skulle ju inte ha massa presenter  men när jag väl,  bRjade kolla så ploppade dej upp idéer hela tiden så de lär inte blitt problem, Snarare att inte köpa för mycket. 
 
Puss och kram
Anna ♡