Lördag morgon

Publicerat i:
Ellie mår inte något vidare,  stackars liten.
Sover sådär.  Men min sömn är urdålig.  Om man går lov att klaga lite.  Tyvärr Går det ut över mitt humör.  Som  enligt vissa och med all rätt redan är gräsligt.  
Känner mer och mer att jag måste få  och längtar så otroligt mycket efter att få sova  ostört i bara 4-5 timmar.  

På BVC gick det bra hon växer som hon ska men en sak måste vi hålla koll på,  1 familj i Nossebro har drabbats av kikhosta.  Vi har inga kopplingar dit så det kanske är långdraget,  men man vet heller aldrig.  Hostan blir lite värre och hon rosslar förfärligt. 

Lilla vovven mår bra,  det kanske  inte blev jättekul att vara hos oss eftersom vi märkte små bloddroppar här och där på trägolvet,  det Blir mycket fula fläckar när man tar bort det med  lite medel så därför får hon spendera mesta tiden i hallen.  

Jag tycker det har varit mysigt hittills bortsett från att behöva va i hallen då.  Skulle definitivt kunna ha en egen hand men det är fortfarande ett stort ansvar och kräver planering mm. 

Nä nu ska jag för en gångs skull passa på att vila lite.  


Puss & kram 
Anna <3