Ja idag begav vi oss till  älskade gymmet, ja så är det, för ett pass medmamma barn träning. Men idag var det bara jag och Ellie så hon var gullig och tog hand om Ellie en stund så jag fick tränat iallafall. Blev 1 timme mer än ingenting. 
Det är synd att det inte är fler som går på detta pass för det var ju en önskan, därför dom startade det. Tycker jag är synd, reklam görs  på olika  ställen så jag vet inte vad det är som gör att det inte är så många som kommer.
Tråkigt tycker jag,men alla har väl fullt upp med annat. 
Jag ska iallafall in och boka mig på fler torsdagar så fort det går att gå in på internet.
 
Hoppas hoppas hoppar jag får åka till gymmet ikväll, känner mig på gång. 
Maria, som jobbar på gymmet,vi pratade om  lchf och träning och sen sa hon att hon anlitat en pt som var jättebra. Hon är ju Skit snygg så det funkade ju. 
Funderar på det jag oxå, faktiskt. Bara för att  se hur det funkar, inget kan bli sämre iallafall. Ska se vad det kostar. 
 
 Men hur vet man vilken man ska ha då? Vem är bra?
Jätte klurigt.  
Puss & kram 
Anna ♡