Bara kräkas lite här, spy ut det jag ogillar, men jag väljer att inte göra det.
Varför skulle jag det?
Nä gör som vanligt, håll håll håll tills du spricker!

Ibland blir jag förvånad bara, livet blir fasen inte alls som det är tänkt. Eller är det ens tänkt så....? Ingen vet.
Svammel.
Ja i allra högsta grad.
Jag skriver av mig någonannanstanns.
Trevlig lördag. :)
Puss och kram
Anna
#1 - - Emelie:

Nej. Det blir nog aldrig riktigt som man tänkt sig. En person sa en gång till mig att bästa sättet att få Gud att skratta åt en, är att göra planer.
Vad gäller att skriva av sig så behöver man det ibland :)

Svar: Tack Emelie. Du har rätt, här ska smidas planer. Och ja, Ibland har man, inte jag iallafall någon att prata med och då måste jag skriva. Sen väljer jag ju om det blir synligt eller inte synligt givetvis. Allt passar inte här.
Anna ♡