Vi gjorde en liten utflykt till Trollhättan idag.  Ingen lång resa, bara så vi kom ut lite. Nu är vi hemma igenom Ellie äter  lite mellis  då hon inte åt mer än ett par matskedar mat på lunchen, men ja förstår det för den fisken var inte God kan man säga. Men man får ju äta och se glad ut, kan ju inte säga de till henne eller själva säga Att de smakade apa, då skulle hon aldrig äta. 
 
Just nu torkar jag svarta vinbär i ugnen, läste de i Icas tidning buffé i veckan. Ska testa, de kan va gott till egen müsli,  turkisk yoghurt eller liknande. Eller bara som dom är. Mycket nyttigt där i tror jag.
 
 Jordgubbar, avokado och några svarta vinbär blev de till mellis. 
 
Så var denna helg snart till ända. Har en helg kvar innan allvaret sätter igång.
Gäller att njuta det sista nu. Låter lite som att livet försvinner ifrån mig eller nåt, men de är ovant,  de är det för de har varit min vardag i snart 1   1/2 år. Man vänjer sig fort. Har varit helt fantastiskt. 
 
Men jag har redan planer för oss och mig. Små och stora de blir nog bra. En del nära i tiden och andra längre bort. Det är verkligen något som jag nästan måste ha, panera och saker att se fram emot. Annars tycker jag livet blir lite trist emellanåt.
 
Puss & kram 
Anna ♡