Mina loppisfynd är äntligen klara.  
Ber om ursäkt för korten. En hylla målad och en omålad.
Der är 2 stycken som sitter i Ellies rum. De som står i kanske inte står där om några månader,de kommen ogillar att ändra sig.
Även böckerna köpte jag på loppisen.
 
 
 
 
 Detta skåpet målades vitt och hyllplanen även de målas men dom ska inte för tillfället användas.
 
 
Vet inte om jag ska byta ut galgarna mot träfärgade istället. Ja vi får se. Blev mycket mycket nöjd iallafall. Väldigt enkelt att bara byta ut klädstången mot hyllplanen om man hellre vill det.  Nu är de snart klart, tror jag, i Ellies rum vad gäller möbler. Små grejer kvar men de får ta sin tid. De enda jag vill ha (mamma vill ha...) är ett litet bord med stolar eller en soffa och ett kök  med spis. Och ett dockskåp.  Men de kommer... om jag bara kan få kliet i fingrarna  Att sluta.. 😆
 
Puss och kram
Anna ♡