Detta stressar mig väldigt. Men jag ska försöka att inte tänka så mycket på det.
 
 
Idag har jag hunnit med en del, putsat alla fönster inne, och igår putsade vi ju utvändigt. Tyvärr syns detta inte alls då vi har väldigt fuktskadade fönster och det är synd.
Byta dom skulle kosta oss över 100,000 tusen på Mockfjärdsfönster fick vi offert på, men kanske man inte behöver ta det dyraste heller.
 
Ellie sover gott ute i vagnen, jag har tagit en kort promenad, i flera dagar nu har jag kännt mig less på promenader och träning, vet inte varför, kanske för att jag inte får komma ill gymmet och för att jag inte tycker det blir något resultat.
Vet inte varför.
 
Ska sätta tänderna i boken " Gone girl" tänkte jag, men så har jag precis börjat på Ett sötare blod så jag vet inte om jag ska sluta i den och ta den andra först. Ja kära nån vilka problem jag dras med :D
 
Är mycket nöjd med min nya lur oxå , Samsung galaxy S5, funderar på att ge Amanda en i julklapp. :)
Det vet hon inte men hon läser heller inte min blogg. :)
 
Vill så gärna köpa kläder till Ellie bara det att hon har sååå mycket kläder. Nu är jag inne på att köpa ytterkläder till henne från "isbjörn of sweden" attans vilka fina kläder och dom är nog RIKTIGT bra.
 
Eller kanske väntar jag lite tills hon blir lite större, men köpa därifrån det ska jag banne mig göra!
Kolla här. Isbjörn of sweden
 
Puss på er
Anna♥