Idag är Ellie 4 månader gammal. Lilla människan vad du växer.
Det händer saker varje dag tycker jag. Ett nytt joller, något nytt du vill pröva säga, nu griper du ordentligt, och verkligen söker upp saker att hålla i och för till munnen.
 
Idag på 4 månaders dagen är det ju faktiskt så att vi om vi vill får ge Ellie smakportioner. Så det gjorde vi imorse, hon fick smaka lite lite creme fraiche av pappa och det smakade nog konstigt såg det ut som på minen. Men det är ju inte så konstigt.
Det får hon säkert göra fler gågner även om det inte blir något märkvärdigt så, jag tänker amma så länge det funkar och så länge hon vill, tills det kommer elaka små tänder eller så. Men inte så långt som till året, det är för länge känner jag. & hon blir för stor. Men mer än 6 månader och kanske till 7-8 eller så. Ja vi får se.
 
Bvc kontroll avklarad och liten är numer 61.5 lång och 7340 g tung.
 
Mitt älskade lilla hjärta. Växer och blir stor.
Det gör även mitt äldsta hjärta oxå, igår var hon på -halloween fest hos en kompis och sen sov hon hos Gunnel och CarlInge.
 
Längtar efter henne vill hålla om henne och krama henne.
 
Älskar mina barn så mycket, dom betyder mer än ord kan säga.
& även hela vår lilla familj, Marcus och våra fina barn.
 
puss & kram
Anna♥