Ja jag undrar om man får skriva önskelista till tomten trots att man kanske inte alltid är så snäll. Skäller alldeles för mycket på Amanda, tyvärr.  Men det är ju hel,er inte bara för att utan för mig finns alltid en orsak.
 
Jag testar får vi se. 
Idag är en måndag och vi har ätit frukost nu och ska åka till jul och byta en lampmojäng  till köket så jag får lite ljus igen. Sen ska jag se om farmor vill gå med ut och plocka lummer, behöver det nr jag ska klä min ljuskrona. 
Sen ska jag försöka komma till gymmet i denna veckan oxå. Fattar inte att jag inte kommer till skott här hemma. Så svårt.
Gillar inte att det är så. Men de senaste dagarna har de varit segt allt tycker jag. Inte riktigt på topp. Hoppas på bättre vecka.
Dagens julkalender lucka innehöll. ....
 
Kul den där julkalender.  Idag är det oxå träff med de andra barnen på närhälsan,  prat om tänder, fast vi får se om vi hinner och vill gå dit. Tror jag vet allt faktiskt.  Tandborste och tandkräm är redan klart ifall det skulle dyka upp någon tand för det har det ju fortfarande inte gjort. 
Puss och kram
Anna ♡