Ja ibland kan man allt arbeta lite fast man är mammaledig.
Jag gör inget betungande dock utan fakturor till företaget, så det är lugnt. riktigt kul.
Så är det ju till oss oxå och då går det alldeles utmärkt  att göra det.
 
Ananrs njuter jag av att vara mammaledig, och jag tänker fortsätta med det. Ända tills sista dagen. Jag ska njuta varenda sekund och ta till vara på allt, det är sista gången det händer ju. :)
& jag saknar inte jobbet jättemycket, men jag tror det är för att jag vet att en dag ska jag tillbaka på heltid och då är det bara att köra sen! Men det tar jag då, nu är det inget jag tänker på ofta.
 
Snart kommer farmor hit och ska passa lilla hjärtat en stund.
 
Jag vill och hoppas jag kan treäna lite idag, har haft sån djävulsk träningsvärk i 2 dagar som inte är över än, men idag vill och ska jag träna igen.
 
Idag är det ju 1 vecka sen jag började med lite LCHF mätte och vägde mig, jag är däremot inte sugen på att varken väga eller mäta mig idag, har nog slarvat lite... kanske..... :)
Men jag fortsätter garanterat för det går rätt bra.
 
Puss & kram
Anna