Torsdag & Marcus har åkt till Tyskland för att återigen hämta delar till den där maskinen jag icke nämner vid namn! 😪😠
\n
Såhär sitter jag ensam vid tvn & bloggar, kikar på fb och instagram & pinterest.
\n
Amanda kom just hem från en biokväll med sin kompis och hennes mamma. Den grejen gör mig ytterst förvirrad och även en del saker om hennes födelsedag men jag orkar inte ens skriva om det. Känns bara som att vi..ja, Är så långt från varann. Känner att inget jag gör uppskattas. Vi är bara korkade idioter som inte fattar något! & som hon bara måste vara med och hos ibland. Har flera paket som hon skulle få på sin födelsedag men jag vet inte.. Hon är ju inte ens hemma liksom. Hemma för henne är som ett fängelse. Sorgligt. & jag har ingen aning om vad jag ska göra åt det. 
\n
Ska se om jag vågar gå in på pinterest lite sen, alltså de är magiskt att surfa runt bland växthusbilder och tips och idéer.  Jag blir helt salig!  Jag hoppas hoppas att de snart sätt igång.. så att jag kan få upp det snart. Har så mycket idéer och om jag får som ja vill så kommer jag förvandla smörkullen till vårt eget paradis. 
\n
Imorgon fredag och spinning samt träffa en vän och lite annat smått och gott. 
\n
 
\n
Trevlig kväll.
\n
 
\n
Puss & kram 
\n
Anna ♡ 
Amanda 😍


Amanda konfirmerade sig i helgen som var. Här Är Mina 2 ❤️❤️