Lånad bild 

Känner mig lite vissen, vet inte men tror det är en "kommande vår deppighet " som hoppat på mig. Åh de känns för jävligt, känner mig bara less, nere, tråkig och jävla värdelös. Inget,  inte ens gymmet är kul längre. Igår blev en riktigt märklig dag och en sån som man bara vill lägga bakom sig fortare än kvickt och helt inte tänka på, glömma & radera. Så jag gör det.
\n
De är så typiskt att jag blir lite sån här när våren är på ingång och hösten kommer och sen lite då och då. De är jobbigt, men försöker leva med det. Försöker acceptera att de känns så ibland. Livet är upp och ner & ibland får man kämpa lite extra.  Varit hos psykologer och kuratorer flera gånger men det känns som att jag aldrig får prata om det som känns jobbigt Och det som jag kanske måste prata om, & släppa fram. Så de blir och känns som att , tja det går väl över nångång.  
\n
 
\n
Visst är det tråkigt att första gången på länge jag skriver här så skriver jag negativa saker,  tråkiga saker och sånt som gör mig lessen. Men Ibland är det bara skönt att få det ur sig. 
\n
 
\n
Har just nu inga mål, ingen träningslust,  ingen ork, ingen vilja.  Känslo/tröstäter en del vilket inte hjälper mig alls. 
\n
Det är statusen just nu.
\n
 
\n
MEN   det blir bättre det vet jag. Och det hoppas jag & det försöker jag jobba med. 
\n
 
\n
Så..puss &kram 
\n
Anna ♡ 
\n