Jag är Kluven till det här sidorna som wish och  Ali express kan man lugnt säga. 
Tyckte det var lite kul att handla ibland på wish, lite små krafs för ca 200 kr liksom, någon gång då och då.  Jättekul att surfa runt och kika och så mycket krafs man inser att det finns och som man bara måste ha!😀 
Ali express har jag aldrig handlat från men tänkte faktiskt köpa en paint by numbers tavla. 
Har fått 2 sms det senaste om att jag ombeds betala 78 kr för att paketet kommit till postnord och vill bli skickat till mig. Första betalade jag. Sen kom ett till... tänkte vad är detta! Hade köpt 6 saker på wish och lär få betala 78 kronor för varje sak! 
Så jag Skiter I  detta nu, och det är väl i ärlighetens namn bra, bättre att gynna affärer istället såklart.  Och speciellt inne i små städer mm för alla dessa stora köpcentra som byggs är totalt förödande för de små affärerna.
Så inget mer från wish eller annat sånt för min del.
Men det var kul så länge det varade!😄 
 
Puss & kram
Anna ♡