Semester! Ja de har inte varit svårt att få denna första dag att gå i rasande takt! Ska nog inte bli några som helst problem att "slå ihjäl" tiden 😪🙄 &  nä en tur till Karibien de blir det nog inte, inte nu iallafall. Fast dit skulle jag nog gärna åka. De får bli någon annan gång.
Planerar en resa  men kanske ska jag spara pengarna till vår "sista"  riktigt stora investering, en riktig pool. Tål att tänkas på.
Idag har vi varit runt lite i Falköping, det var så Längesen jag var där. Ett besök på falbygdens ost blev det & en pyttekik i stan sen åkte vi till syster med familj där det blev bad 🛁 🐸 
Nu är vi hemma & jag har pysslat lite i växthuset, pappan lägger, som alltid barnet & nu blir det dusch och lite lotta på Liseberg. 
Imorgon ska jag köpa en vindruvsplanta är tanken, ska bli spännande att se vad jag mer får med mig hem. 
Puss och kram 
Anna ❤️
Pallkragar på plats.

Inte på lång väg ens i närheten av hur jag vill att det ska vara & se ut. Drömmen & tanken finns där, men det tar tid. Kanske är det charmen men oftast för mig jobbigt irriterande att inget går så fort som jag vill.

Semesterläget aktiverat 👍😉🤗