Ja bloggen kommer tyvärr lite i sista hand! Är mer aktiv på instagram, men försöker hoppa in här och skriva ibland.
Liten uppdatering kring utmaningen, "30 dagar utan socker" är att det funkar bra. Sista veckan har gått och det gick jättebra alla veckor förutom 1, men det har sina förklaringar. Inget att haka upp sig på iallafall.
Jagfortsätter även omd e här 30 dagarna gått, för det känns så bra. Kör på , det är ju lika bra när det funkar!
 
Tränar och kämpar, och jag trivs bra med det.
 
Inget växthus uppe än, är så jäkla tröttsamt och inser att jag gjorde ett stort misstag som köpte det hade jag vetat att de skulle ta sån lång tid så hade jag väntat! Känns riktigt tråkigt faktiskt, men men, någon gång kommer det väl upp.
 
Lyckades få in ett pass på gymmet idag ox, känns grymt bra jobbat utav mig, körde ner Amanda till kompisen vilket betyder att jag bara måste hämta henne ju.... :)
 
Puss & kram
Anna <3