Ja med risk att låta som en sån så klart jag måste beklaga mig en aning. Detta med ledig helg och sovmorgon och goda frukostar de känns långt bort. 

Så himla trist att nästan aldrig vakna utvilade tillsammans, inte känna att man måste upp för att den andra ska jobba och att försöka stressa i oss frukost tillsammans. Det brukar vara så att Marcus ska upp o jobba och om vi då inte vill äta själva så måste vi oxå gå upp och oftast stressa ihop lite frukost. 
Någon gång ibland då ska vi göra något, åka någonstans men då går vi oftast upp för sent, får stressa ihop något då oxå och iväg. De är inte jätteroligt att de är så. 

Längtar efter att inte behöva stressa upp, kunna sova ut, gå upp göra frukost, äta i lugn o ro ihop och ha en hel helg tillsammans utan massa jobb o måsten. 


Så dagen kunde börjat bättre men jag ska ta mig i kragen och göra den bra med Ellie iallafall. Jag är glad att jag får alla dessa stunder med henne,   hon är bara liten en gång och denna dagen kommer aldrig tillbaka. Resten blir som det blir. 

Puss och kram 
💕Anna