Oj längesen jag skrev något här men det blir så ibland,  hinner inte,  vill inte,  orkar inte,  tidsbrist,  ämnesbrist...  Ja ni förstår.  Men det händer iaf då och då att jag kikar in.

Lördag idag och skön helg och vi har varit och köpt present gånger 2 för vi ska ju "kalasa"  som Ellie säger. Vi ska till syster och hoppas på att bror är där så får han sin present han med.

Ellie badar nu och jag sitter här på dasslocket och funderar på vad vi ska äta till lunch. 
Jobbar och står i gör jag,  sätter ventiler,  gräver,  svettas och knatar och går.  Sen kommer jag hem och tränar oftast om jag får och om det är möjligt. Bortskämd med en underbar farmor som gärna träffar sitt barnbarn när pappa inte hinner hem är guld värt i många situationer.
 
Träningen är fantastiskt kul,  ser framsteg och utveckling dock inte jätte snabbt men där har jag bara mig själv att skylla.  Behöver lägga upp en plan snarast.  
Sen har jag en del åsikter om gymmet. Det får man ha.  Vissa har jag Framfört till personalen flera gånger. 
Sist jag var där så hade dom flyttat om 0ch tagit bort gamla maskiner.  Jag är jättenyfiken på hur det blir i den nya lokalen sen.  Ska bli så spännande.  Och hoppas på bättre öppettider och att dom har och kommer fortsätta ha pass även något senare på kvällen.  De är det jag nu tycker är lite dåligt. & att dehar blivit inställt någon gång, det borde kunna funka med personal tycker jag, har sett att dom är rätt många där nere plus att en ny tjej börjat där.  Jag Jobbar till 16.00 och kan oftast inte förrän tidigast 19.00 om ja ska slippa stressa ihjäl mig och allt klaffar utan problem. 18.00passen är kniviga,  oftast slutar jag tidigare o hämtar tidigare för att hinna med.
Det blir säkert bra till slut.
 
Min lilla badtjej.
 
Puss & kram
Anna<3