Jag har nog aldrig haft huvudvärk så ofta som jag haft den senaste tiden! Tror det beroe på att jag spänner mig, oh att det är mycket nya intryck på dagarna. Mycket nytt helt enkelt! 
Det går ju över men de är jobbigt och inget jag skulle vilja ha ofta.
 
Annars rullar dagarna på, har inte fått in alla nya rutiner än och de tär inte helt lätt. Mycket värdsliga problem som att om jag måste åka i min lilla finbil så får man inte under några omständigheter ha arbetskläder på, inte ens skor faktiskt. Så då måste jag ju h ombyte med mig i skuffen. Sen är det ibland så att jag måste ha med mig frukost om ja inte åker hem efter lämning på dagis och då har jag en liten väska som packas omsorgsfullt med diverse braattha saker under dagen. Men det är roligt att få fundera på lite nytt, inte bara trampa på i gamla invanda spår. då blir det lätt trist till slut.
Så jag har pysslat med lite allt möjligt det senaste dagarna. Lastat av nya bandplattor till Marcus nya maskin. Det var ju spännande  att göra det med truck från en lastbil. Fick beröm av chaffören. Kändes bra, det var ju lätt näsan i vädret hela dagen!
Har lite träningsvärk i armar och axlar men jag har pysslat som sagt de senaste dagarna så inte konstigt. Lastat av lådor och lasta tupp lådor och för att inte tala om målat!
Målar en gul täckdikare lite gulare. Kul riktigt kul för det blir fint.
Den ska det bli roligt att se om jag får köra snart.
Dagarna börjar och sedan gråd et en stund.... och sen är klocklan ungefär halv 4. Svisch så är dagarna slut!
Så känns det. De känns kul.
Åh vilket underbart väder vi haft då, helt sjukt varmt. Klagar inte en sekund... eller jo när byxorna klibbar fast i röven och tshirten är så våt att den kan vridas ur, då är det jobbigt varmt. Men de försvinner nog snart så de får gärna va varmt lite längre..
 
& vi, jag och Amanda fortsätter att köra spinning måndag och torsdag och jag kör ett extra pass på tisdagar.
Men som sagt har jag varit så trött efter passen månda goch torsdag de senaste så ja har inte orkat något mer. och i tisdags så blev de inställt. Synd.
 
Men grejen är den att tisdagarna oroar mig en smula. Visste att det kändes konstigt när ja bokade upp mig på passen. och så såg jag att de är framflyttat 45 minuter. De är på håret att de går alltså!
Tufft men de är ett så kul pass att jag inte vill missa det. 
Får väl ta det lite vecka för vecka. Så smånigom så är ju tanken att jag ska komma dit någon mer gång. Får prata med chefen så kanske ja får gå på arbetstid. 
 
Ja överhuvudtaget har jag nog lanndat mer och mer i känslan att komma från Rasta och till ett nytt jobb. 
 Klart jag saknar arbetskamrater och jobbet som så, men det var väldigt bra att komma därifrån. Var så himla kul att Alexander messade mig igår och frågade om kaffemaskinen, de var något som verkligen värmde mitt hjärta. Kul att han frågar mig! Jag svarade  såklart på ögonblicket. 
Ja det var kul. Måste dit en dag och hälsa på dom. Och äta en bulle!!
 
Puss & kram
Anna <3