3 september 2011 gifte jag mig med mannen i mitt liv.  
Så idag firar vi 5 årig bröllopsdag även kallat träbröllop. 
 
 
 
Tiden går så rasande fort, det gäller verkligen Att man hänger med.
Ska laga lite god mat ikväll och dricka lite cider och smaska på lite gott. Annars blir det en lugn dag. Ellie är visserligen bättre men rosslig och hostig så det blir nog en lugn hemmamysdag idag.
Men de är skönt det med. Inga måsten eller så utan ta dan som den kommer. Det känns så himla skönt att slippa jobba helg. Känns som man har liiiite mer tid då. Och de ska bli så mysigt framöver att vara ledig på helgerna, då kan vi umgås massa med min syster och resten av familjen. Idag har jag även pysslat färdigt en grej till henne, kan inte skriva vad de är ifall hon läser, men tids nog kan ja visa det här. 
Imorgon är det oxå en lite speciell dag faktiskt. 4 september. 1 månad kvar. 
Jag vet inte Om jag får skriva något här så därför blir det kryptiskt.
och det är ett undantag! (Ska inte hända igen)
 
Jag tycker att de är väldigt irriterande när andra skriver  kryptiskt i sina bloggar mm om saker som är så himla superhemligt. Jag tänker att om de nu är så himla superhemligt varför skriver man det så då? Och då behöver man ju inte skriva alls. Eller... känns de bättre att ha skrivit lite hemlighetsfull, eller vad? Jag tycker de är irriterande.
Jag har själv gjort så massa gånger och vet ju hur irriterande det är, men jag tänker sluta med det. Antingen skriver man vad det är eller så skriver man inte alls. 
Tycker jag.
Påminn  mig gärna om jag gör det igen,  det ska helst inte hända mer. 
Men nu är det ett undantag. De gäller inte mig. 
 
Men nu ska vi fortsätta denna dagen med lek och kaffe och nagelmålning.
 
Puss & kram 
Anna ♡