Ja tycks inte göra något annat än fundera. Så känns det iallafall oftast.
Är väldigt bra på att kritisera och dömma och vara lite elak mot mig själv. Det är inte bra såklart, men vet inte hur jag ska komma ifrån det bara.
Gnäller och gnölar på mig själv för att jag tränar så sällan. Och är det inte för sällan då är det för dåligt, för lätt, för kort tid, för klena övningar, för korta pass...... listan kan göras ännu längre.
Det stör mig att det ska vara så besvärligt jämt.
 
Vill så mycket men de finns inte alltid tid och möjlighet att göra det jag vill. De är oftast då jag sjunker ner till botten igen, deppressioner är nog något jag har mycket lätt för att få och svårt att klara mig ur.
 
Men en ska som är återkommande och som jag vet jag måste jobba med är just att jag har alldeles för höga krav på mig själv. Jag kan ju inte träna för att må bra för att sen komma hem och sen stressa ihjäl mig, stå halva kvällen och laga mat för att alla ska bli nöjda och glada och göra allt annat oxå, ta hand om och umgås glad och lycklig med man och barn. Det blir för mycket och då blir jag arg, irriterad, lessen och sur.
 
Men idag gjorde jag något ja inte gjort på länge. Jag tränade hemma! Det var riktigt kul förutom att jag fotade till Ellie rätt i pannan när hon i ett oövervakat sekund gick bakom mig precis i uppåtsvingen i en donkey kickspark. Stakars barn.. hon for i golvet men de gick ju bra. Då vill man bara gråta en skvätt.
Men men vi fortsatte lugnt och fint och fick ihop ett svettigt och bra pass med flera olika övningar.
 
Ska snart på spinning med Amanda, måndagar och torsdagar och lite fredagar är helt klart veckans bästa dagar!
 
Puss & kram
Anna<3
Flätade Amanda hår. Jättefint blev det. <3