Idag är de lite av allt. 
Spänning inför något som känns mycket läskigt, konstigt, nervöst, kul, jobbigt men som Jag tror,  oavsett utgången, stärker mig i min självkänsla riktigt mycket.
 
Ont... nacken. Alltså de är tillbaka. Diskbråcket. VET inte vilken gång i ordningen... 3e? Eller e 4e.. Apa.
värker hela tiden på höger sida, ner i axeln och ofta ut i armen och handen och ut i alla fingrar denna gången, pirrar, sticker, somnar och bara bråkar. Det gör ont ont ont. 
 
Sorgen... moster Ingrid fyller år idag. 65 år. Hon fick aldrig uppleva sitt första år som pensionär. Då hon säkert  skulle njuta av livet, spela bingo och umgås med sina barn och barnbarn. För precis 1 år sedan, denna dagen,  på sin 64e födelsedag orkade inte hennes kropp kämpa mot den onda sjukdomen cancer mer och hon lämnade sin familj och sina vänner kvar här på jorden.
Jobbigt Att tänka på. Hur skört livet är. Att aldrig ta Något och framförallt inte de för givet. 
Även om hon och morfar och dom vi älskar inte är med oss Här på jorden längre så finns dom för alltid i våra hjärtan. Vi ses en dag allihop.
 
Kärlek.
Ska strax gå in och hämta mitt lilla minsta troll som ligger och sover bredvid sin söta syster. 
Mina älsklingar. 😍💕
 
Men nu ska jag kika på farmen finalen och måla naglarna inför imorgon.
 
Puss & kram
Anna ♡