"Ikväll är det lite firande här på Smörkullen 👑.  Njuter av en kall cider med mannen. (som för övrigt är lite vissen)  Har sannerligen varit en dag med en helt ny vändning,  känns lite som en nystart på något väldigt bra. En bra dag att starta ett helt nytt kapitel på.  Flera saker är orsak till detta,  och det är bara bra saker.  Nu ska jag njuta.  Njuta av att jag är stark,  trots allt.  Njuta av sommaren,  livet och se framåt inte bakåt.  Det  här kommer bli så bra,  det ska jag se till.  Spännande och lärorikt.  Men de är inte lätt att kasta sig ut för ett stup och hoppas att fallskärmen löser ut...  Det vet man aldrig. Men tar man inga risker så kan man aldrig vinna ✌ "
Det är min tur 🍀 nu.  Njut av solen gott folk för snart kommer mitt behagliga väder komma det vet jag. Uppdaterar bloggen  😃 #framtidenförminafötter #jobb #karriärsväng #lycklig #motnyamål2016  #hejamig #stolt
 
Detta skrev jag på instagram för ett litet tag sedan, ifall det inte är någon som har räknat ut de så ligger det till såhär....
 
Jag är oerhört stolt över mig själv faktiskt. Har verkligen gjort något som behövdes.
Jag har sagt upp mig och ska sluta som restaurangansvarig på Rasta.
Jag är inte ledsen över det, snarare mycket lättad. Det är inget som kom plötsligt utan något som jag har kännt en längre tid. Något jag var tvungen att göra helt enkelt. För att kunna gå vidare i livet och kunna må bra till hundraprocent vilket jag långt ifrån gjort det senaste året. Så de känns helt rätt.
 Det känns faktiskt alldeles för jäkla bra.
 
Till slut tog jag steget, rätt ut, än har jag inte landat, men jag kommer att göra det. Och jag hoppas jag kan styra det lite. Men framförallt så är det oerhört kul.
 
Tänker att jag lika gärna kan skriva det här eftersom det inte är någon hemlighet men jag vill ändå ligga lite lågt... ja de klart jag har funderat en hel massa.. på allt.
Men som sagt de flesta vet det nog redan. 
 
Har ett helt oskrivet blad , kanske en hel bok framför mig att fylla med nya friska erfarenheter. 
Det ska bli jätteroligt, men oxå är det läskigt. 
Det var längesedan jag mådde så bra, känns som ett helt riktigt steg i rätt riktning att ta, 
min magkänsla och mitt mående har varit kasst. 
Jag har helt enkelt växt ifrån Rasta, det blev aldrig bra igen. Samma känsla som jag hoppades in i det sista skulle infinna sig, kom aldrig. Hur mycket jag än försökte så kändes det som att detta var enda utvägen.
 
Nu mår jag bra och vill för en gångs skull att tiden ska gå lite fortare. 
 
Puss och kram 
Anna ♡  (modigaste i världen just nu känns det som)
#1 - - m a j a n:

Känner igen den där känslan :) Lycka till med allt och hoppas att tiden går fort, i alla fall fram till semestern ;) Vad ska du hitta på sen då? Kram

Svar: Ja jag är Väldigt nöjd över mitt beslut. Det var mycket nödvändigt.
Jo jag ska sköta bokföring och bli anläggare hos Marcus. Ska bli så kul att sadla om totalt och göra något helt annat. 😀kram
Anna ♡

#2 - - Emelie:

Det var modigt! Starkt jobbat! Med vänlig hälsning, Emelie

Svar: Ja.. De var inget "lätt" beslut, men nödvändigt. Och oerhört kul o spännande. 😊 inte innan steget togs. Men väl därefter.
Anna ♡