Idag åkte jag och Ellie till Bozze och Molly för att hälsa på. De blir inte lika Ofta längre men man har ju sitt och tiden räcker faktiskt inte till alltid. Och ska jag vara ärlig så är det så att familjen och hemmet som kommer först.
Men idag lyckades vi alltså få till en träff.
Barnen utvecklas massor under tiden vi inte ses så de är kul att se när vi då träffas.
När vi sen kom hem så tvättade vi bilen och lekte i sandlådan. Sen givetvis plockade vi blåbär. Alltså Har nog aldrig varit med om att de funnits så mycket. De är Faktiskt helt otroligt. Ett riktigt blåbärsår. Och sedan fick jag åka och träna. De är så skönt, mår så otroligt bra av det. Även om jag inte viktmässigt ser direkt någon jätte skillnad från vecka till vecka så känns det bättre. Blev riktigt sugen att börja med striktare lågkolhydratkost oxå, lchf. Vore inte dumt att bli av med sötsuget. Tror faktiskt jag måste börja igen.
Marcus är nog på, tänker att de blir ju jättebra när vi ska jobba tillsammans snart. Det ska bli så kul. Få användning av de där musklerna som Ligger där under och bara väntar på att få användas.

Ska bli kul oxå att göra goa matlådor till oss på dagarna. De har jag varit dålig med, men allt kan bli bättre. Ja de ska bli roligt kul och roligt och lärorikt detta nya som händer.

Nä nu ska jag borsta tänderna och kissa och sen ska jag lägga Mig i sängen och fundera över hur de kommer se ut längre fram. Så sjukt spännande. Vill börja helst igår. 😊

Så godnatt alla fina därute. Vi ses.

Puss & kram
Anna ❤️