Ja så är den här. 1a semesterdagen. ☺️ känns fint. Än så länge är det mest semesterkänslor. Tänker inte så mycket på jobbet. Men det kommer nog ju närmare jobbstart ja kommer. Men de lilla jag tänker på jobbet så känns det skönt. Riktigt skönt. En stor lättnad och en stor sten som lämnat kroppen.
Under semestern ska jag ta med mig min man och chef och prova nya arbetskläder på hans favoritaffär, swedol. Tror jag blir riktigt snygg i varselbyxor och smörkullen T-shirt. 😉
Annars har jag inte hunnit Med så mycket på semestern, men jag har rensat i förrådet och ska fortsätta när tid finns. Varit på loppis i Larv,  men de va inte så kul så vi åkte hem igen. Alldeles för stort.  Fått fin hjälp av min älskade Amanda med att passa Ellie när jag grejat i förråden. Sen har jag röjt lite på Amandas rum oxå. Suck. Men jag ska ha semester oxå. Det var många år sedan jag skrev listor på vad jag skulle göra och hinna med på min semester, insåg till slut att man är ganska korkad om Man gör det istället för att slappna av och bara vara, precis det semester är till för.

Har inte planerat så mycket, men en tur till Göteborg blir det. Bio hoppas jag på oxå och universum.  Ullared  kanske.

Bara så himla skönt att vara. Ska röja lite hemma med.  Förråd och garderober mm sånt som ja tycker är lite kul. 

Puss & kram 

Anna ♡ 

 

 Målat naglarna och det var längesen.  Men nu kan jag göra det igen,  hur mycket jag vill. I vilken färg jag vill utan att få dåligt samvete för att man inte får. 😀