Förrän du är över ån. 
 
Så känns det nu. Vi får se hur denna natten utvecklar sig, ska ju försöka sluta amma nattetid. Är väldigt mycket emot dessa metoder när man låter barnen skrika och skrika och skrika..... jag kan koppla bort att Ellie skriker och gnäller en stund, men till Slut blir även jag stressad över det. För att inte tala om gubben  i huset som tack och lov har ett par såna fräsiga hörlurar som han tar till. Det har inte jag.
 
Men ikväll Så gick det över förväntan bra. Mätt och belåten och trött fick Ellie lägga sig i sin säng och det var inte många minuters  skrik innan hon låg dubbelvikt på tvären i sängen, tvärslocknade.
Detta hände kl 21.45
 Sedan dess är jag skir trött, men gissa hur mycket jag kan sova...som vanligt när det händer något utöver det vanliga. Det gårbara inte.
Så jag har pysslat lite med mina pärlor. Gör Så fina  armband. Till mig själv och till min syster, och till min brors tjej. 
 
Så har jag kollat på skor till Ellie.  Vill ha ett par kavat lära gå skor till henne. Trodde hon hade typ 22 eller nåt i skor, fick fram Amandas gamla tennisskor som hon hade som liten men dom passade inte och de var strl  20 och 21. Men när vi sedan vari skoaffären och tanten mätte denlilla  foten ja då kom vi fram till att Ellie har strl  18. Men hon har små och lite tjocka fötter så de får bli skor med snörning och där man kan öppna upp plösen ordentligt. Alltså kavat eller möjligtvis pax. 
Dyra som satan men de får gå. Hon får jobba av det . 😅
 Nä nu ska jag slänga mig i sängen och titta i en tidning, spela lite eller nåt. 
 
Puss och kram 
Anna ♡