God morgon.
Ja känner mer o mer att bloggen blir negativ, mycket Depp och mycket som jag inte gillar. 
Det kanske är så emellanåt, tycker inte om det iallafall. 
 
Känner mig ändå på bra humör idag, det ska bli en bra dag. Tänker inte deppa ihop.
Jag ska ju till gymmet med Ellie sen och så ska jag nog ytterligare en gång innan Amandas vattengympa.
Dagarna när jag inte gör annat än surar, gnäller,  tjatar på Amanda  om att hon inte ska glömma borsta tänderna, byt kläder, borsta håret, städa på ditt rum.... gnäll gnäll. ...
Tids nog förstår hon väl vikten av att hålla sig iordning och snygga till sig då o då. 
Vet att jag inte är ensam om detta men det tar så mycket fokus och det blir bara jobbigt. Såklart hon inte vill vara hemma när det såhär.
Det blir lätt en ond spiral det här. Men jag ska försöka, måste.
 
Undra om det blir en tidig  promenad idag, eller om Jag helt enkelt kör ut liten och tagen sväng på ctn. 
Vi får se.
 
Puss & kram 
Anna ♡