Jag har en kannibal i mitt skåp!
Jag tar ju möss på löpande band och dom är fräcka dom små liven! Vågar sig fram och är rätt så dumma när dom går i fällan när jag står precis utanför. Otäckt är det, smällen och sen hör man de små knackningar i golvet.... dödsryckningen.... usch.. de är hemskt för det är små möss, inte vuxna och i te barn utan mer som ungdomsmöss.  Men jag vill inte gärna ha dom springandes här heller så vad gör man?
Men flera dagar i rad så har det varit rena festen på den döde. Och katten kommer inte i  i skåpet så de är kannibaler alltså. 
Skit äckligt. 
Men jag laddar fällan igen och kör!
 
 
Idag laddar vi för en förhoppningsvis ny bekantskap och för passet på gymmet. 
Vi ska åka till Cilla och widar,  ta en promenad. Ska bli riktigt kul, vänner kan man aldrig ha för många av, men det kan man med kompisar och det bryr jag mig inte om. Våra gubbar känner oxå varann vilket är roligt..
 
Sen har jag ju bokat mig på många tränings pass på torsdagar, där man har  med sig barnet. Så kul det ska bli. Hoppas Ellie tycker det är lika kul oxå. Bäst för henne det för jag ska gå! :)
Sen fick jag nog lov att gå dit ensam senare ikväll och det ser jag framemot mest. 
 
Så det blir nog en bra dag idag. 
 
 
 
 
Puss &  kram  
Anna ♡