Hallon, frysta till bebis är ingen hit!
 Fick vi bittert erfara ikväll.
Gjorde lite gröt till Ellie och hade tagit upp frysta hallon och tinat upp, tänkte ju att det kan va gott till.
Hur FAN ska man veta att det kan va himla massa äckelbakterier i det då?
 
Åhhhhhhh trött jag blir. 
 
Hon kaskadkräktes ett antal gånger,  bytte i hennes säng och i min säng och henne flera gånger och även Marcus blev helt nerkräkt.  
Dusch för båda 2. 
 Sen kom det ur andra änden såpass jag fick begära assistancekåren.  
Amanda tog fram våtservetter och Marcus höll undan händer och fötter. 
 
Jösses.. sicken kväll.
 
Vi Skiter nog i Trollhättan. .. även om det inte är någon magsjuka eller så så tror jag vi är hemma. Vi kan åka på söndag eller lördag. 
 
Puss &  kram  
Anna ♡
 
#1 - - Aaa:

Hallonen sköljs i ursprungslandet med smutsigt vatten som kan innehålla vad som helst. Man ska tydligen alltid skölja dem före användning, eftersom även vuxna kan få salmonella och allt möjligt av dem.

Svar: Ja jag kan ha Läst det oxå, att man ska va försiktigt med frysta bär, men just då tänkte jag icke på detta. Men antagligen gör jag aldrig det igen. :)
Anna ♡