Vi har ätit frukost och nu tittat på dammsugaren som far omkring. 
 
 
Ellie fick en grötpinne  som hon  smakade på men som vanligt blir nästan hela söndersmulad  i molekyler på bord och golv. :)
Så fick hon lite turkisk yoghurt oxå, den ville hon gärna suga  I sig.  :D
Mamman fick det vanliga, fralla, pålägg, grönt, kaffe med kokos och lite cremefraich fraiche. 
Ska baka andra frallor idsg tänkte jag. Får vi se hur dessa blir.
Nackdelen med att göra lite på känn som jag ofta gör är att ma  sällan kommer ihåg hur man gjorde om något blir sådär riktigt bra. Som de frallorna jag har nu, Minns INTE Riktigt Hur jag  gjorde men det är kokos iallafall. 
 Jag jag kan lägga upp recept  senare. 
 Idag blir det promenad  hoppas kunna åka till gymmet på dagen med Ellie, ska bli spännande . Och hoppas kunna få komma dit ikväll när och om Marcus kommer hem. Ja man vet aldrig ;)
Annars gör jag nog det säkra före det osäkra Och Tränar När Hon sover sen.
Puss & kram
Anna ♡