Ja första  skoldagen på detta året är idag. Amanda är inte jättebra på att gå upp och att ställa sin klockan det ansvaret ligger på mig även om jag vill att hon gör det själv. 
 Så givetvis försov hon sig en aning Imorse,  men hann iaf med bussen.
 Hoppas hon får en bra dag iaf i skolan mitt stora hjärta.
 
I helgen som var så började den på bästa möjliga sött med att jag vadå gymmet. Sen på lördag så åkte vi till mamma, dr åt vi gott och tittade även på vhs  filmer Amanda när hon föddes och hennes första år. Jätte mysigt att se. 
Sen slutade helgen med att min dammsugare fungerar åter efter kretskort byte och julen dansades ut ordentligt med gran och allt. 
Sedan avslutades den med att jag var på gymmet. 
Vilken bra helg det blev.
Har även hunnit göra  ett recept med grötfingrar som jag tänkte Ellie skulle tycka om.
Det blev himla bra och gott. Ha ha ha. 
 
 
Vi klarade oss rätt brainstorming Egon,  träden föll åt skogen och soptunnan rasslade i backen. Puh....
 
 En nu är klockan bara 20 över 8 och liten jollrar, har fångat en mus i fällan inatt men något är märkligt för den är bara halv. Isch. .
 
Idag ska vi till Bozze och Molly.
Återkommer senare.
 
Puss och kram 
Anna ♡