Känner mig lite vissen idag, vet inte om det är Marcus som smittat mig, han har ju varot hemma hela veckan och varit sjuk.
 
Passar på att lyssna på denna bra låten, vill gärna se filmen.
 
Ska testa lite olika sorters gröt till vår lilla Ellie, som förövrigt fått sitt namn efter denna vackra människa.
Har testat köpegröt vilket jag vägrar att bara ge. Havregryn/köpegröt, och skrädmjölsgröt. Inget går speciellt bra.
Men ska testa att göra hälftenhälften havregryn och köpegröt och sedan ska jag testa mannagryn på kokosmjölk, och även lchfmannagrynsgröten.
Något av de måste väl funka...
Hon kan glömma att bli kräsen!! såna dumheter sysslar vi inte med i denna familjen. Här äter man det som serveras eller inget alls.
 
Jag har beställt lite böcker oxå, 3 stycken men dom visar jag här när dom kommer. :)
 
Nä nu ska jag fortsätta med dagen, vad nu den bjuder på. Ska göra lite mat senare och sen MÅSTE jag få träna annars går jag bananas!!!! Fan mår piss när jag inte får gå till gymmet.
Det är faktiskt jobbigt för så kan det ju inte vara, bli sur och grinig för det liksom, det är jag juannars så det räcker ändå :)
 
Har satt upp lite mål som jag ska nå, har inte bestämt till när... och det är ju dumt, men det ska jag. :)
 
* Kunna göra minst 1 chin.
* minska 3 kg i vikt
* eller 3 cm på kroppen.
 
Var på kalas hos syster igår och blev bjuden på något smaskigt. Nutellacheescake, från programmet med Katrin Zytomierska, givetvis LCHF då.
Den var inte dum den!
Smaskens!!
& imorgon ska vi hem till mamma och pappa för Tommy ska firas och även pappa antar jag.
 
Trevlig fredag
Puss & kram
Anna♥