Ja igår skottade jag snö, mycket snö, jag skottade mest överallt här hemma och när jag gjort det Kunde jag lika gärna erbjuda mig att göra samma hos Gunnel.  
Tog i extra givetvis just för att de var bra träning för axlar om inte annat. Benen fick sitt på gymmet senare den dagen. Kändes kul att göra något annorlunda, bara man är rädd om ryggen och inte vrider sig alla möjliga håll så är det säkert skitbra träning, svett blir man om man kämpar iallafall. Så för min del kan det gärna komma mer snö.skottar gena som komplement till gymmet.
Förstår inte när jag ska börja jobba sen, hurjag ska klara mig och att inte kunna få göra det jag gör nu, DET blir nog en prövning det med,men de ska gå det oxå.
Men som vanligt är det prioritering och vad man vill och kan.
Träning och familj och att må bra kommer alltid att prioriteras först.
Man kan nog tycka att JAG Är Egoistisk, DET Tycker jag själv nämligen, men då får det vara så. Det är ju i get någon mår dåligt av. Att jag tränar.
 
Idag har jag skottat rent framför pannrummet och sen tog jag en promenad när Ellie skulle sova. Senare ska jag ner till gymmet, idag kombinera,  handla, träna och måla. Jo visst! SKA hjälpa dom på badet att måla i baddelen  inför öppningen på fredag. Klart jag ställer upp om dom frågar. Allt för att få vara där..... ;)
 
Vad är motion för er?
Utför ni någon sport eller form av träning?
 
Puss och kram 
Anna ♡