Känner att det är något som händer...  Jag vet vad det är..  De känns i hela kroppen.  😉
Träningsmotivation Kallas det.  
Bara inget annat bråkigt kommer emellan nu då.  
Idag blev det följande :
*axellyft framåt 3*10
*axellyft åt sidan 3*10
*triceps med band 3*10
*tådutt 3*10
* raka  bensänkningar på golv 3*10
*tådutt uppe i luften mef raka ben 3*10
*donkey kicks med band 3*10
*kissande hund band 3*10
*biceps curl Med hantlar 2*10
 Sen vaknade Ellie.😍 
För engångs skull får allt ligga framme så får vi se om de bli ett pass 2 när tid finns. 
 Det är det jobbiga med detta,  att jag måste anpassa mig efter någon annan.  Jag kan inte fokusera och gå all in på de jag vill göra. känns som de blir lite halvdant. Tröstar mig med att om typ 5 år eller nåt,  kanske mer,  då kan Jag träna på "riktigt".  😊 


Dagens lunch blev inte mer spännande än såhär. 

Puss & kram 
Anna ❤