Veckan har börjat bra!
Precis duschat och innan det så tränade jag faktiskt här hemma!
Ellie sover och jag måste nog fundera ut en ny rutin om detta med träningen ska funka. Det måste det göra på något sätt, bara det att jag vill så gärna till gymmet och när jag vet jag inte kan gå dit så ofta som jag vill, sätter det käppar i alla mina hjul och tankar!
 
Men jag tror jag har en plan. Promenaderna fortsätter jag med fast bara en gång om dagen ett tag. *på morgonen när Ellie sover så tänker jag ta den stunden eller åtminstonne 40 minuter som det tog idag att träna här hemma. 10 minuter är avsatt för dusch för det är ett måste.
Detta har jag tänkt göra minst 3 gånger i veckan och de andra gångerna kanske det blir längre promenad då istället.
 
Så blir bra. :)
 
Förra veckan var inte, eller kändes inte så bra träningsmässigt och matmässigt, vet inte varför.
Antar för att jag fuskast, medvetet och då får jag skylla mig själv. Igår trodde jag att jag åka på magsjuka eller nåt, det var det värsta. Men idag är det bättre.
Åt heller inte så mycket till fruksot idag, och en annan fruksot, strutade i ägg och fralla.
Tror jag måste variera mig mer.
Det blir väldigt mycket samma samma samma hela tiden och det är ju skit tråkigt i längden.
Skulle behöva 50 hönos minst så mycket ägg som går åt här.
 
Nä nu ska jag fortsätta med mina julkort, det blir jättebra.
 
puss & kram
Anna♥
Lånad bild