Ja idag har vi varit på Vc och fixat blodprov till doktorn, hoppas det blir bra någon gång med levaxin dosen. Den har aldrig krånglat förut.
 
Sen åkte vi till jobbet och hälsade på, det ska bli så kul att komma tillbaka som restaurangchef när den dagen väl kommer!
Längtar lite ibland.. men passar mig lite för tiden går alldeles fäör fort.
 
Sen har vi hunnit med att ta en promenad själva och sedan tog jag en ensam utan Ellie, Marcus var snäll och tog hand om henne ca 30 minuter så jag fick en stund sj'älv.
 
Välbehövligt. Bara lyssna på min  bok och gå i min takt, lite snabbare.
Ville tränat egetnligen men det lockade inte att göra det när jag idag har lite ondare i ryggen och att sedan gå ut och stälkla mig där när det är så kallt, har bara ett vanligt element där nu men det är på lite hela tiden.
Hoppas ryggen känns bättre imorogn så det finns tid till skrotlyft.
:)
 
Snart kommer min Amanda hem.
 
puss & kram
Anna♥