Helgen som gick bjöd på fotografering med Familj & lite växthusbygge som ja redan visat. Dock inte mitt eget. Längtar... Men den som väntar på något gott... Väntar.. Alltid för Länge, ja just det! 

 
Idag har jag varit med I tengene med killarna där, & imorgon  blir det Nossebro med Johan. Funkar bra. Omväxlande och roligt. Men jag märker att när ja blir nervös eller orolig så kissar jag massor. Och det är inte alltid de lättaste att slippa chocka ihjäl andra med min ståtliga rumpa, och hitta en väl vald och dold plats varje gång.. Inte till min fördel detta pinkandet alltså. 
 
Och jag kände mig stressad över att inte varit där de senaste veckorna och samtidigt lessen och lite traumatiserad av det faktum att mitt lilla lokala gym nu stängt igen för sommaren, i 4 Fucking månader för Renovering. Jo vars de är ju bra med renovering men jag har inte den disciplinen på Mig själv att träna flitigt henma. Något pass kan ja nog få till men de blir inte så Regelbundet som ja vill och så väl behöver. Så därför ser jag lösningen i att ta alla tillfällen att träna på gym om jag kan. Det är lyx för mig att få sluta tidigare för att träna. 
 
Nytt gym besöktes idag. Grästorps gym & fitness, riktigt mysigt litet ställe. Där Kan jag nog trivas över sommaren.
Ser mycket fint på dagarna, & hittar man en koloni med nyckelpigor så måste man fota dom, dock bara en kom med på bild.
Syster/moster Lindhas förtjänst att Ellie blev totalt överlycklig igår när hon fick massa djur hon kan leka med. Det krävs än så länge inte så mycket för att göra henne lycklig 😍
 
Fotografering i forentorp utanför falköping med. Familjen & syskon & syskonbarn. Present till våran mamma när hon fyllde år i april.
4 av 5.. 😍
Min familj ❤️👑
Mina barn, Amanda ❤️& Ellie ❤️
Vackra gamla träd ändå upp i himlen
 
Puss & kram 
Anna ♡