Helgen hoppade på mig igår så nu går jag bara här och drar & mår ganska bra :)
Längtar såååå jäkla mycket efter att få ordna med mitt växthus men vågar knappt yttra ett ord eller andas om det för jag vet att det finns annat som är mycket viktigare just nu. Det är okej, jag har ju det på plats iallafall så när det väl händer då händer det, blir ändå ingen odling i år men att få mysa in mig, pyssla, greja, ordna, fundera, sitta och bara vara det är det jag längta refter nu.
 
Ja det händer massor hela tiden, hinner bara inte med att uppdatera här så ofta, gör det när jag kan, annars hänger jag mestadels på instagram, lättare att använda på något vis, frusmorkullen heter jag där :)
 
Fick till ett räserpass på gymmet igår,( vill gärna hålla igågn under sommaren, underhålla  mig så får jag väl köra på ordentligt när vårt gym öppnar igen) allt är bättre än inget såklart men gillar inte att behöva skynda mig, vill ha tid, massor med tid och speciellt när jag är på gymmet. Hinna njuta och känna mig biffig stor och stark :)
Tränar ju på Hälsoborgen i Grästorp och de är så fint där! Fräscht, trevliga människor, lugnt och härligt.
Väntar just nu på ett besked oxå, angående träningen. Uppdaterar säkert här när jag fått svar. ;)
 
Stora barnet har sommarlov och är mest med kompisar, ser henne då och då. Lilla barnet leker och leker och kikar på paw patrol emellanåt.
 
Maken jobbar mest och jag längtar faktiskt efter mitt "sommarlov" min semester.
Både och för jag trivs att jobba, speciellt när jag jobbar med kroppen, på ett helt annat sätt nu än innan och det är så härligt. Oroar mig lite ibland för min vänstra handled som inte är som den ska, men försöker att inte belasta den så mycket.
Dagarna går i rasande fart med och motgångar hela tiden, har dock en mycket bra, om inte den bästa man kan önska sig faktiskt, chef. minst 2 timma ri veckan så har jag tillgång till träning på betald arbetstid. Det är LYX kan jag säga!! DET värderar jag så himla högt, dels för att det är nyttigt och dels för att man mår bra av att röra på sig och med tanke på handleder och annat så är det ju superbra.
Det värdesätter jag väldigt mycket.
 
Trevlig fortsatt lördag
 
Puss och kram <3
Anna