Söndag idag och imorgon börjar andra vecka på jobbet.
Första veckan var ganska spännande kan man säga. Innehöll både, skräckblandad förtjusning och roliga saker, lastbilar, maskiner och en överkörd padda.  Ja vad har jag gjort då? Jo jag håller på att bli kompis med hydremamaskinen. Det är på god väg. Kört hit och dit och bytt skopor, hämtat skopa, kört slangkojlar, lastat maskinsläp, lastat av maskinsläp, tankat, grejat och pysslat.

Sen har jag fyllt lastbilssläpet med pallar med grejer till Tengene jobbet. Jag har kört stora traktorn och jag har kört truck. Körde fast oxå men då kom Sven som en räddande ängel och drog upp mig. Tappade en tom trumma gjorde jag oxå.  

De har varit en mycket händelserik vecka kan jag säga. Har aldrig haft huvudvärk så mycket på en och samma vecka som denna. Men har ju suttit stel som en pinne och spännt Mig hela dagarna. Allt är ju nytt och jag lite småfeg.  Så när ja kommit hem och allt släppt så kom huvudvärken.  Har hunnit med 3 pass på gymmet oxå. Så jäkla kul. Men har inte haft ork att fortsätta efter passen som är ett mål.  Men de kommer.

Nästkommande vecka blir minst lika spännande tror jag.  

Puss & kram 

Anna ♡