Hann det  gå på dagis efter sommarlov innan de nu är dags för sjukdom. Inte förvånad men visst är det tråkigt. Men så är det, tillbaka till massa baciller. Otäck hosta, än ingen förkylning, men de märks och hörs att det är tungt att andas. Lite feber har hon oxå.
Bara de inte blir värre så funkar det nog.
 
Så idag blir det inget jobb, har haft de mycket lugnt och verkligen mjukstartat på nya jobbet.  
Får roa mig med att hålla Ellie på bra humör idag. Blir lite film mitt på dagen, de får man kolla på när man är sjuk. Såna är våra regler. ☺ själv ska jag se om jag får målat fönsterbrädor ett par ggr till sen är dom klara för att sättas på plats. Så slipper jag försöka ha ihjäl fler blommor.
Måla naglarna och dricka kaffe. Kika så de finns ett bra träningspass i lagom längd till efter spinningpassett ikväll. Längtar. 
Fick sån himla träningsvärk eftertisdagen som var riktigt tungt. Ett av mina mål just är att  kunna ta dom vikterna jag kunde på just det passet innan sommaruppehållet. Men Det kommer! 
Bara att nöta på. Så mycket jag kan. 
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
Är man försiktig får man leka med dessa lastbilar.