Ja visste det! Känns verkligen som att de bara är en tidsfråga tills spinning passen måndag och torsdag ändras helt eller tas bort eller något sånt. Fick nyss mail om att torsdagspassen flyttas fram till kl 18.00. Suck. Ja ja va ska man göra? Gymmet kan inte anpassa sina pass efter mig såklart. Men 18.00 är tidigaste laget.
Har ju slutat boka mig på tisdagarna pass för ja känner inte att ja hinner. Så nu får vi se då. Så jäkla surt. Ja kände de på mig att de va gör bra för att kunna funka felfritt. Men ja får ju göra dom ja gjort på tisdagar, åka senare helt enkelt. Bättre de än inget alls. Ja ska inte deppa för det det är som det är.

Har varit mycket det senaste, massa saker som stjäl uppmärksamhet så därför blir bloggen lidande. Men jag finns mest på instagram och Facebook emellanåt. Gör lite inlägg då och då här när jag HR något att skriva om.

Puss på er
Anna ❤️