Ja då kom dagen då min lilla Amanda inte är så liten längre. Hon är 13 år idag.  
13 år är ju egentligen inget... känns ändå som hon och jag har kilat stadigt i hundra år. 
Tonåringsfasoner däremot har vi haft länge länge.. 😅 åh va jag önskar att jag hade haft denna perioden redan så ja visste vad och hur jag skulle bete mig. Alltså bråken vi har ofta är inte av denna värld.  Vet att jag blir alldeles för arg oftast men jag klarar bara inte av henne ibland. 
 
Men trots de så älskar jag alltid henne mer än något annat. 
Lilla fina Amanda.
Givetvis glömmer jag aldrig den dagen hon föddes. Så förväntansfull jag var. Jag skulle bli mamma för första gången. Till oss kom den vackraste flickan, ❤❤❤ Amanda Kristina Hansson. ❤❤❤
 Så mycket har hänt sedan dess och nu börjar hon bli stor. 
VÄRLDENS finaste tjej. Världens goaste snällaste och omtänksammaste storasyster.
givmild, talangfull, envis som synden och vackraste tjejen.
Trots att hon driver mig till vansinne och bråkar så är hon alltid min. Det finaste jag har. 
Allt ska hon få. Hon ska aldrig behöva sakna något.
Största rädslan jag har är att jag ska göra fel, att hon ska va lessen för något jag gör
eller sakna något. 
 
Grattis min underbara tokiga tonåring. 
Jag älskar dig till månen och tillbaka.
För alltid. Oavsett vad.
du är det bästa jag har.
 
Puss & kram 
Anna ♡